mandag den 7. marts 2011

Agilitystævne i Syd Thy

I weekenden var Molly og jeg til indendørs landsdækkende agilitystævne i DCH Syd Thy, som ligger helt nede ved Klitmøller. Der er ingen motorvej på de kanter og turen går gennem ene små byer, så køreturen kan godt virke lidt lang!!! Vi var nogle stykker som kunne følges, så det var nu så hyggeligt. For en`gangs skyld kunne jeg bare sidde på passager sædet og hygge mig:0)

I SP2 havde Molly og jeg den hurtigste tid og troede egentlig også vi var fejlfri. Men havde fået en berøringsfejl efter posen hvor snittede hinanden. Men er egentlig godt tilfreds med at blive i SP2, da det ville ha`været vores sidste pind og vi ville ha`rykket op i kl 3.

SP åben fik vi en vægring, men havde ellers et rigtig godt løb. Jeg prøvede at sige lidt mere i dette løb. Jeg er blevet kritiseret lidt for kun at sige det hun skal og ikke mere. Har indtil nu haft nok at gøre med at handle hund og huske banen. Men måske er tiden til at presse hende lidt, det gav i hvert fald lidt ekstra fart!!!

Så kom vi til AG klasserne og f.... om ikke vi vandt AG åben......Vuhuuuuu!!! Jeg var bare så stolt og endelig ser det ud til vinterens felt træning begynder at virke.

AG1 endte med en disk. Meget rodet løb hvor vi først får en vægring i slalom, noget som vi ellers meget sjældent, dernæst en kæmpe flyvtur på vippen og så et spring fra den forkerte side.....Pyt pyt!!!! Vi havde haft en kanon dag alligevel:0))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar