mandag den 4. juli 2011

Agility i Brønderslev

Forrige weekend var vi i Brønderslev til dobbelt AG stævne. Vi fik intet mindre end 5 disk denne weekend og de var "dårlige" allesammen, idet jeg måtte sætte Molly tilbage på felterne i samtlige AG klasser. Nøj hvor er det irriterende!!!



Min nye stol blev afprøvet....."ahhhhhhhhhh" siger jeg bare!!!!!




Højdepunktet i weekenden sådan rent agility mæssigt var, at vi blev nr.2 i begge SP åben klasser. Det skal så siges at i SP er Molly suveræn og her gør det ikke noget hun er vild og uregerlig, for der skal der bare løbes;0)) Vi havde vores debut i SP3 og fik en ærgelig nedrivning om lørdagen og en disk om søndagen som jeg tar hele skylden for!!! Jeg tror jeg har smidt snoren bag hende, men ikke langt nok åbenbart!!! For da hun løber over det første spring hænger snoren fast i hendes hale og "disk" Dumme hundefører;0)

Smukke Freddy er nu både voksen udenpå og indeni og er så småt klar til at komme med ud og konkurrere:0))

Freddy er lige blevet meldt til sit første stævne udenbyes. Dog ikke i agility, men i rally lydighed. Han får hans ilddåb i Dronninglund d. 10 sep. Han er ved at være klar til at komme ud, det går bare bedre og bedre med koncentrationen og han blir ikke længere så usikker på de andre hunde.


Billeder fra stævnet:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar