onsdag den 15. februar 2012

Længe længe siden sidst!!!

Det er alt for længe siden jeg har blogget sidst. Mistede fuldstændig lysten efter Freddy blev kørt ihjel. Det er såmænd ikke fordi molly og jeg intet foretager os, men lysten til at dele noget som helst med nogen var væk.

Vintertræningen er i fuld gang. Vi træner hver søndag i ridehallen i Strandby. Der ud over er der kommet en helt ny hal til hundetræning i Aalborg som jeg er nød til at reklamere for http://www.vidclub.dk/ Den fedeste hal med super underlag, fede nye forhindringer og 18-19 grader...så ingen frosne fingr;0)) molly og jeg træner derude hver onsdag eftermiddag sammen med en klub kammerat. Der er sat en bane op af forskellig sværhedsgrad som designes af forskellige jyske agility folk. Så dermed bliver banerne vidt forskellige hver uge.

Vi har haft vores konkurrence debut i weekenden i Vejle ved Sannes hundecenter. Vi fik en DM udt i SP og må rose Molly for hendes felter. Virkelig flotte på balancen, lidt usikre på A `et hvor jeg valgte at rette dem. I år skal de f.... sidde i skabet, så accepterer ikke at hun ikke stopper. gider ikke en sæson med ene "spring felter" som sidste år;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar