lørdag den 21. november 2009

Agility stævne i super efterårsvejr



Puha for en lørdag!!!!!! Skulle op kl. 4.30 for at fodre Dyregårdens dyr og derefter afsted klubmesterskab i Fr.Havn. Der skulle først smøres en masse sandwich til deltagerne, derefter stilles morgenmad frem og så kunne konkurrencen gå igang for vores vedkommende. Det var mollys første konkurrence hvor hun selv deltager, så jeg var noget spændt på resultatet. Klassen var for helt nyopstartede hunde uden slalom og med en smule handling. Resultatet kan jeg ikke klage over da vi fik en flot 1.plads og en fin pokal. Jeg er meget tilfreds med hende, hun var super opmærksom og havde nogle super fremadsendelser. Stressede ikke som hun indimellem gør og vil "hænge" i mine ærmer. Så hun var en dygtig pige!!!!!! Vi havde fantastisk vejr, hvor solen skinnede fra en skyfri himmel og selskabet var hyggeligt. Kors hvor jeg glæder mig til forårets konkurrencer:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar