søndag den 4. juli 2010

Strand tur

Vi tilbringer rigtig meget tid på stranden. Mads dykker en del med harpun og så kan hundene og jeg være inde på stranden imens. Lørdag sneg temperaturen sig op på 30 grader på vores terasse og ikke en vind rørte sig, så det var bare at komme afsted.




Freddy elsker at bade, men går indtil videre kun ud til navlen. Måske har han hørt at det er sådan man gør når man ikke er så gammel:0))) Han er et lidt sølle syn i våd tilstand. Der er ikke meget hund inde under alt pelsen.






Et lille video klip med Freddy på stranden. Rent træningsmæssigt er vi startet med en smule tilvænning til agility, fremadsendelser ml. støtter og højre og venstre handling og jeg er bare så glad, for han synes det er skide skægt:0))) Han er efterhånden blevet rigtig glad for legetøj, så det gør det jo også sjovere for ham. Efter sommerferien har jeg meldt ham på et hvalpe agility hold og tjah...når det er slut så er han 1 år og må gå i gang for alvor. Jøsses som tiden da går!!!!!
Med hensyn til Mollys agility træning har jeg taget mit livs bedste beslutning og meldt mig ind i DCH Dronninglund. Der kan jeg få den nødvendige konkurrence træning og feed-back på mine fejl og til tider, fuldstændige sindsyge skift som jeg kan lave på en agility bane:0/





















Ingen kommentarer:

Send en kommentar