tirsdag den 6. september 2011

Dch Horsens, Thyholm og Risskov!!!

Er nogle af stævnerne vi har deltaget i siden jeg har fået opdateret min blog. Det er kort fortalt gået både godt og skidt. Vi blev 2èr i SP3 i Horsens, vandt SP3 i Thyholm og fik en DM udt i SP i Risskov. Vi har haft nogle super løb med små fejl og nogle rigtig lorte løb hvor Molly bla mente hun skulle stikke af da vi ventede på start fra dommeren og springe over det første spring selv!!!! Jeg er inde i et personligt stormvejr bla. med en meget, meget hård arbejdsprøvning som i den grad tærer på mine kræfter og er nogle gange egentlig for træt til at ta`til stævne. Men at komme til stævne er jo samtidig en dejlig måde at komme væk og koble af og der er så mange mennesker som jeg egentlig gerne vil være sammen med, så må jo få det bedste ud af det!


Banen inspiceres af min familie, Molly og jeg!


Søde Freddy fotograferet af vores italienske veninde Karen!



Stævner i Århus er altid noget specielt da jeg til disse stævner kan bo hos min søster. Det viste sig faktisk at de bor i gå afstand til DCH Risskovs baner, så fik dejligt besøg af dem et par gange. Min nevø Christian på 4 er kæmpe fan af Molly og blev helt vild når vi løb og det var bare for morsomt at se ham stå og hoppe og sige "Nu kommer Molly, nu kommer Molly" Men hey....det er da fedt med en enkelt, 100% dedikeret fan;0))


Mollys SP3:


http://www.youtube.com/embed/Qo-dLkUCUlM?hl=da&fs=1


Mollys AG2:


http://www.youtube.com/embed/3DNbqLHuQ2I?hl=da&fs=1


Ingen kommentarer:

Send en kommentar