mandag den 12. marts 2012

Molly vinder rally begynder klassen:0)

Sidste weekend var vi til rally stævne i DCH Dronninglund. Molly skulle ha sin debut i rally begynder klassen som var den eneste klasse jeg havde meldt hende i. Stævnet blev afholdt på en rideskole med rigtige fine forhold og en dejlig rytter stue med ild i pejsen. Rally stævner er relativt nye for mig, men kan godt mærke at erfaringen fra agility verdenen og alle de dertil hørende stævner er god at ha med i bagagen. molly troede godtnok hun skulle ha været ude at løbe noget agility, hun var fyr og flamme;0) havde heldigvis taget hende ud i go tid så hun kunne nå at få hoppet færdig...sådan næsten da;0)
Vi gik et virkelig fint program med virkelig go kontakt, energi og fokus. Molly hoppede desværre op ad mig i den sidste plads kommando og dommeren sagde derefter at hun kun havde trukket mig i helhedsindtrykket, da hoppet havde en perfekt plads position og ingen stram line. havde måske tænkt hun ville ha trukket mig lidt mere, men vi endte på 99 point ud af 100 med dagens bedste tid og vandt klassen.....dygtig hund:0))
Vi vandt en virkelig fed præmie i form af de fedeste skilteholdere, så nu kan vi virkelig få trænet noget rally herhjemme:0)

1 kommentar:

  1. Sejt af jer to tøser. Tillykke med sejren. Super flot! :)

    SvarSlet