søndag den 29. august 2010

Agility i Lemvig

Det var faktisk ikke meningen jeg ville ha`været i lemvig. Sandheden er at jeg troede Lemvig lå helt nede ved grænsen...hm hm undskyld Johannes Jeppesen, min gamle geografi lærer!!!!! Men det var da alligevel en køretur på en 3 timer. Molly og jeg lagde da også ud af indkørslen kl. 4.15 for at mødes med min træner Marie i Aalborg så vi kunne nøjes med at køre i en bil. Vi havde en hyggelig tur hvor vi indtog morgenmad mm:0))

Vi startede med AG1 og til en afveksling var det dejligt ikke at lægge ud med de åbne klasser. Molly løb et fejlfrit løb og blev nr.2 efter vores klubkammerater Lone og hendes parson Suie. Skønt at vores træning af felter viser sig at virke!!! Dette var vores første pind i AG, så var super lykkelig. De resterende løb var ok. Jeg valgte at prøve nogle ting af som vi er blevet præsenteret for til træning og det gav nogle fejl. Men er jo nød til at prøve at handle Molly som jeg er blevet rådet til og ikke bare løbe sikre, fejlfri løb for at blive bedre!!!


Søde og sjove Molly som lige er blevet 2 år...

Molly med hendes bette pokal fra AG1...

Vi havde en rigtig dejlig dag med en del sol som jo altid er dejligt når man er til konkurrence. Banen var dejlig tør så ingen styrt og rullefald overhovedet!!! Mine klubkammerater klarede sig fantastisk bortset fra en enkelt DM udtagelse i spring som glippede. Humøret var alligevel højt på hjemturen hvor vi indtog hjemmebagt kage og kaffe. Er glad for jeg tog med til "grænsen" og vi fik en pind mere i bogen. Stævnesæsonen er ved at være slut, vi er meldt til konkurrence om 14 dage i Dronninglund og så skal man til at være hjemme igen hver weekend...mærkeligt!!!

Freddy blev passet derhjemme af mine forældre, da jeg synes det var synd han skulle ha`den lange køretur uden egentlig få lov til at lave det store. Da jeg kom hjem ventede der mig en overraskelse. Hele min have var blevet ordnet. Træerne var trimmet, bedene luget, roserne klippet, fortovet fejet, hækken klippet og der var intet ukrudt mellem fliserne. Ikke nok med det så stod der aftensmad på bordet.....kan man ønske sig mere af en ganske alm. lørdag!!!!



Sådan så min have ud da jeg kom hjem.....helt trimmet!!! Tak for det mor og far:0)))

Et lille stemningsbillede.....

Endnu et....



2 kommentarer:

  1. Hej Lise Lotte
    Stort tillykke med Molly`s flotte resultater.
    Hun er bare så fin , med sin Pokal :o))).
    Sikke en fin have og sikke nogen dejlige forældre du har , pas godt på dem.
    Knus Charlotte

    SvarSlet
  2. Dejlige forældre. Mon ikke de har lyst til at kigge herned og passe mine hunde en dag........
    (ps - haven er kun på 4300 kvm, så jeg må vist hellere tage et ugestævne)

    SvarSlet