torsdag den 10. marts 2011

Fodersponsor!


I dag kørte jeg helt tilfældigt forbi "min" hundebutik Hjørring Dyreland for at købe nogle godbidder til hundene. Da jeg kommer ind i butikken spør ejeren Jeanette om ikke jeg har hundene med, da der er nogen som gerne vil se hvad de kan af kunster. Da Freddy er totalt mudret, kommer Molly med og hun blamerer sig straks med baglæns zig zak mellem ben, bakke, slikke sig på næsen, står på hænder og går på mine fødder mm. Det viser sig at mændene er forhandlere af Ziwipeak og at de mangler et "hundeansigt" ud af til. Det være sig til div. arrangementer i dyreforretninger hvor vi skal vise vores fantastiske tricks og kunster, samt bære deres tøj til konkurrencer. Derimod vil de gi`et fuld sponsorat på foder til begge hunde. Jeg synes jo det at ta`ud til sådan nogle arrangementer er kanon go træning for hundene og plejer at være en hyggelig oplevelse for både mig og hundene. Ud over det er Ziwipeak er et af de produkter som jeg rent indholdsmæssigt kan stå inde for, Molly kan tåle det og Jeg har bla. brugt Ziwipeak som godbidder til hundene. Så vi lader det da komme an på en prøve og ser om hundene kan fungere på det. Her er et link til Ziwipeaks danske hjemmeside www.ziwipeak.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar