mandag den 14. marts 2011

Vilhelmsborgcup og overnatning i anneks "Lillenor"

Vi har brugt weekenden på Danmarks største indendørs agility stævne arrangeret af DCH Risskov på Vilhelmsborg cidecenter udenfor Århus. Jeg havde bilen fyldt op med Molly, Freddy og min mor som ville se hvad det er jeg bruger 90% af min tid på;0)

Rent agilitymæssigt var det et ok stævne. Vi havde nogle drømmeløb og nogle dumme løb, hvor jeg glemte banen og lavede nogle fejl.... vi fik dog en 2. plads i AG1 med 5 fejl og et virkelig godt og fejlfrit SP2 løb hvor vi vandt klassen.....vuhuuuu!

Vi overnattede sammen med en del andre agility folk fra vendsyssel og Helle og Ivan Søth i anneks "Lillenor" 9 mennesker og 14 hunde under samme tag helt uden problemer. Det var bare super hyggeligt og godt indrettet med egne værelser og et dejligt fællesrum med stue og køkken i et`. Jeg var glad for jeg havde taget et baby gitter med til mine hunde, så de ikke skulle sidde i bur på værelset hele aftenen. De kunne derimod sidde på værelset og følge med i samtalen osv ved middagsbordet. Hundene synes det var hyggeligt at min mor var med og de mente et kort øjeblik de ville dele seng med hende, men til hendes held ombestemte de sig og lå hos mig i en 90`er seng:0/ Min mor og Freddy nød nogle dejlige gåture i det smukke område omkring ridecentret.

Herunder er et link til et par billeder af søde, dejlige Freddy som kikker på agility:0))

http://spotted.stiften.dk/photos/index.php?id=205667&size=large
http://spotted.stiften.dk/photos/index.php?id=205666

Ingen kommentarer:

Send en kommentar