mandag den 9. maj 2011

Molly og Freddy i vejle

Vi har brugt weekenden i Vejle, nærmere betegnet i Hedensted på http://www.sanneshundecenter.dk/ hvor man havde valgt at afholde dobbeltstævne. Dette skulle vise sig at være et godt valg, da Sanne og Thomas`farm har de perfekte rammer til sådan et arrangement. Masser af plads til banerne, campingvogne, toiletfaciliteter og naturskønne områder til luftning af hunde. I denne weekend skete det uventede, at mads 1/2 time før jeg skulle køre, pludselig proklamerede at han sørme ville med!!!! Der er mange hundemennesker som ikke tror på at Jeg rent faktisk har en mand, så nu kunne de da få beviset;0)



Mads!!!



Hvor mon Vi nu skal hen???


Rent agility mæssigt var weekendens højdepunkt en 4. plads og DM udtagelse i lørdagens SP åben. Molly løb som en drøm hele weekenden og tog samtlige felter. Vi havde en masse "lige ved og næsten" løb med nedrivninger på sidste spring og nogle tåbelige valg fra min side. Hvornår mon jeg lærer at den hund har det bedst med bagskift. Jeg stod et par gange i vejen for molly som kvitterede med et par tænder i min ene arm og dermed en del blå mærket. Dygtig hund...dum hundefører;0))




SP åben 4. plads DM udt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar