lørdag den 4. juni 2011

DKK Viby



Bedre sent end aldrig, men vi var jo i Viby for et par uger siden og det var et dejligt stævne. Hundene og jeg var alene afsted med campingvognen og turen ned over gik uden problemer. Da vi kom frem stod der en skare af hjælpsomme mænd som lige skubbede campingvognen på plads, skønt:0))


Vejret var fantastisk i Viby....

Den første nar var uden sammenligning forfærdelig. Der var i nærheden noget motorvejs byggeri hvor de natten igennem hamrede og bankede meget højlydt og jeg lukkede ikke et øje. Så kl. 05.30 spiste jeg morgenmad osv:0/ Dagen igennem var jeg død træt. Heldigvis gav freddys søde opdrætter mig et par ørepropper så de resterende nætter sov jeg som en baby..!


Rent agility mæssigt gik stævnet egentlig godt, idet molly og jeg vandt SP1 fredag, blev nr.2 lørdag og vandt igen om søndagen og dermed er vi i sp 2 i DKK regi. Ellers havde vi nogle fantastiske løb og nogle rigtig, rigtig grimme nogle med totalt manglende felter hvor vi tog en disk. Jeg træk hende i begge AG kl. om søndagen, da jeg nærmest vidste hvordan de ville gå og ikke ville blive irriteret på hende. Synes ellers vi havde fat i de felter på et tidspunkt, men vi må træne videre på dem!!!!





Vi fik dejligt besøg af min søster og min yngste nevø Christian. Han elsker simpelthen Molly og freddy og var så pavestolt da han fik lov at gå en tur med dem. Molly er specielt genial til børn, da hun nærmest ignorerer dem og dermed i hvertfald ikke overfalder dem og virker for voldsom;0))



Danmarks nok mest højrøvede vinder;0))


Alt i alt en rigtig dejlig weekend, hvor vi endelig fik genset Freddys opdrætter, ikke let når man bor i hver sin ende af landet;0)) Jeg var død træt da jeg skulle køre hjemad. Eftyer eh hel weekend i skønt vejr, ville vejr guderne at vi skulle slutte af i silende regn, så alt nåede desværre at blive slask vådt. Jeg var død træt da jeg skulle hjemad, men heldigvis fik jeg selskab i bilen af min niece og hendes veninde som skulle med til Nordjylland:0)))


Ingen kommentarer:

Send en kommentar