torsdag den 20. maj 2010

Kampen om pinden


Freddy og hans veninde, den yndige lille border Izzie har haft en dejlig eftermiddag i DCH Hjørring. Freddy har gennem hele sin hvalpe tid været forelsket i alle bordercollier som er ældre end ham selv, men min venindes Izzie har han trods hendes utallige tilnærmelser ikke ville kendes ved. Dette har vi selvfølgelig accepteret og ikke påduttet dem hinandens selskab. Men pludselig en dag gik Freddy i legebuk foran hende og den kolde luft var dermed tøet op. Men se hvordan tålmodighed og accept af hundenes grænser overfor hinanden kan ende ud i noget positivt. Skønt min hvalp er blevet så modig og sej!!!!





DCH Hjørring ligger i forbindelse med den skønneste naturpark med en gennemgående å. Og mine hunde er tossede med at løbe rundt dernede i, frem og tilbage. Og så får man en lækker hund med hjem!!!


Vi har fundet en heeeeelt fantastisk pind!!

Ja, vi er begge helt vilde med den!!!!!




Freddy vandt i denne omgang kampen om pinden og har i den grad misforstået ordsproget "som venner vi dele" og gemte sig mellem nogle buske med sit trofæ!!!



Min lille prinsesse Molly er desværre ikke helt frisk efter hendes operation. Hun har sovet meget i dag og her til aften synes jeg at såret begyndte at se lidt rødt ud nogen steder. Tog hendes temperatur som viste at hun havde lidt feber. Så vi må lige den vej af dyrlægen i morgen. Appetitten fejler dog ingenting og hun har været med udenfor og få lidt frisk luft i lungerne:0)))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar